#64 Mircea Badea- In Gura Presei


mircea_badea Bild: time4news

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul este fraza lansata de Mircea Badea si adoptata de milioane de romani din intreaga tara. Oameni care traiesc intr-o lume in care te intalnesti la tot pasul cu absurdul, nesimtirea si, cel mai adesea, cu indiferenta celorlalti. Este lumea despre care vorbeste in fiecare seara Mircea Badea, in emisiunea In Gura Presei.

Dupa parerea mea Mircea Badea este unul dintre cei mai curajosi oameni din Romania, care spune lucrurilor pe nume si mai ales pe intelesul fiecaruia.

Verfasst von Gabriela

, ,

  1. #1 von deratizare am November 11, 2009 - 3:28 pm

    Am gasit blogul tau pe google. E interesant. Am sa il adaug in Google Reader.

  2. #2 von alexandru botea am Dezember 16, 2009 - 6:37 pm

    daca Crin Antonescu o tine tot asa,in cateva luni va face din
    PNL un partid foarte puterni.Mi-as dori dori sa fie asa.Urmatorul pas ar fi ca in 6-8luni sa-l suspende pe Baselu
    din nou.
    Fac prinsoare ca Base nu-si duce mandatul pana la capat.

Hinterlasse einen Kommentar